Die Afrikaner - is dit die einde?

Hoekom kan daar nie 'n einde wees aan 'n kudde mense, bekend as die Afrikaner, nie?

Daar was 'n einde aan groot beskawings wat oor eeue gestrek het. Wat verhoed dat 'n troppie mense, wie nie eens 'n unieke "beskawing" gevestig het nie, nie ook 'n "einde" kan hê nie?
Wil "Die Afrikaner" steeds so arrogant wees om op voort-bestaan aan te dring, en hoe verkry hy/sy 'n ewige voort-bestaan?

Tot datum het ons nog net op die invloede van die Westersebeskawing geteer en niks nuuts daartoe bygedra nie.
Sefs nie eens ons heerlike bastertaal is vir ons kosbaar genoeg om in beskerming te neem en as die enigste kultuurskat aan ons nageslag as 'n trotse erfenis te laat nie.
Behalwe vir 'n paar besonders beskaafde en talentvolle individue, het 'n bevange politieke party, ondersteun deur 'n spesifieke vorm van Calvinisme, voorheen vir die Afrikaner gedink en gesorg. In hierdie Afrikaner-kudde, was 'n individu en 'n kritiese denker as 'n afvallige swart skaap gebrandmerk


Ook die nuwe 21ste eeuse Afrikaner-kudde verdien nie 'n reg op voortbestaan nie. Soos elders in die "global village" het Afrikaners se grense tussen dit wat privaat en publiek is, of tussen feit en fiksie op Facebook/Twitter, en sogenaamde realiteits TV-shows vervaag. Persoonlikhede word kunsmatig gefabriseer met "make overs" en slaafse navolging van leefstyl agente. Watter jong Afrikaner is nog eg, spontaan en respekteer die intellek, kennis en die retensie daarvan?. Almal wil 'n "Idol" ('n afgod?) wees en op 'n "Kunstefees" as 'n (singende) "kunstenaar" optree of as 'n glanspersoonlikheid in rugby ge-eien word .

Weinig Afrikaners onder ouderdom 50 lees nog boeke of besoek een of ander vorm van die uitvoerende kunste in teaters, meeste het selfs nog nie eens na "U eie Keuse" op RSG geluister en so blootstelling aan klassieke- of ligte klassiekemusiek gehad nie.. Afrikaners verkies brandewyn en coke, ligte ontvlugtingsvermaak, skinderstories in Die Huisgenoot, gaan na "shows" (opvoerings is dit nie) van "kunstenaars" wie se harmoniee en rymlirieke uiters eentonig is. Die ernstige vir hulle is gospelmusiek en emosiebelaaide godsdienstige saamtrekke waar aanhangers tot materiele welvaart en fundamentaliste gesalf word. Die grootste groep in hierdie kudde is selfs nog van mening dat Evolusie 'n geloof is wat die "Christendom" bedreig, terselfdertyd is hulle ywerige aanhangers van bloeddorstige vampier-en geweldbelaaide films en "games".

Die Afrikaner-kudde se kunsmatige en oppervlakkige bestaan, hier of elders, het ondraaglik en walglik geraak. Waarom kan aan hierdie denkarm trop nie 'n einde kom nie?
EL